zondag 23 maart 2014

Crossmediale ontmoetingen.

Ter voorbereiding aan de conferentie ben ik altijd blij met een deelnemerslijst. Gelukkig is deze hier beschikbaar. Nieuwsgierig als ik ben, altijd even kijken of er bekenden tussen staan waar ik even mee zou willen (bij)praten. Mijn lijstje groeit gestaag en natuurlijk zal het er bij velen weer niet van komen of veel te kort zijn.
Toevallig stuitten we op de naam van Willem Habers, voor ons in De Meern, de man wiens stem ons overal vergezelt. Willem is namelijk de man die elke dinsdagavond op Enschede FM de uitzendingen van "All That Jazz" verzorgt. Wij downloaden al jaren de podcasts en hebben deze overal bij ons.
Persoonlijk ben ik geen groot Jazz fan, maar de muziekkeuze van Willem kan ik goed hebben.
Omdat hij verbonden is aan het ROC van Twente, vroeg ik vanavond via Twitter of er een mogelijkheid was om hem samen met een van zijn fans op de foto te zetten.
Al snel kwam er een melding dat ook Willem op Twitter te vinden is.
Zo snel gaan de zaken dus….want de reactie was: gaan we regelen.
Op donderdagmorgen ga ik in elk geval even kijken bij Crossmedia, incubator voor jong toptalent, om de hand te schudden van een niet al te jong toptalent.








Hoe bereid jij je voor?

1 opmerking: