woensdag 26 maart 2014

Keynote sprekers: Wilfred Rubens en Erno Mijland

Wilfred Rubens
Erno Mijland
 Bij het bestuderen van het programma dacht je natuurlijk, waar  zijn de knetterende keynotes gebleven? Laat ik je even helpen:  ze zijn "verstopt" in het reguliere workshopprogramma en    vinden plaats in Limousin 1 Links.

Wilfred Rubens en Erno Mijland verzorgen daar in de eerste ronde een keynote over de betekenis van trends voor de onderwijspraktijk.

Wilfred start en gaat in op de belangrijke trends op het gebied van ICT en Leren, met de nadruk op hoe trends vorm krijgen in de dagelijkse onderwijspraktijk. Als geen ander kan hij met voorbeelden onderbouwd je helemaal up to date brengen.
Erno verklaart de hogere autodidactiek vanuit de professionaliseringsgedachte. Het vak Slimmerkunde komt van zijn hand en is een standaard vak op de Universiteit van Middelbeers.

Beide heren ken ik onafhankelijk van elkaar als prima onderhoudende sprekers met een sterk inhoudelijk verhaal. Ik ben eigenlijk ook heel nieuwsgierig naar de unieke combinatie van hen beiden op het podium.Wanneer je deze keynote wilt bijwonen moet je er vroeg bij zijn, want met maar 150 plaatsen is de ruimte snel gevuld.

Jammer genoeg ga ik deze unieke keynote missen vanwege mijn eigen te verzorgen workshop in hetzelfde tijdslot... Dus mocht je er bij Erno en Wilfred niet meer inpassen, kom dan meedenken over ICT bekwaamheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten