woensdag 2 april 2014

Daar gaan we weer...

Als ik naar mijn eigen blog (onderwijsvanovernrgen.nl) kijk, is duidelijk dat het bloggen een beetje in het gedrang is gekomen. Het gestaag afnemend aantal blogjes per tijdseenheid is duidelijk zichtbaar. Probeerde ik eerst nog een paar keer per week iets interessants te melden, een leermoment vast te leggen, langzaam maar zeker nam dat af naar een paar keer per maand en zelfs dat haal ik momenteel niet meer. 

Blogmoe? Wellicht. 

Maar nu is daar dan weer de CVI Conferentie voor Onderwijsvernieuwing en ICT. Daar mag ik als 'huisblogger' weer een bijdrage aan leveren. En nu ik het eerste bericht weer aan het schrijven ben, begint het toch weer te kriebelen. Wie weet! Voor deze twee dagen ga ik in elk geval mijn best weer doen vanuit de speciale 'blogcorner'... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten