woensdag 2 april 2014

Een moment van rust

Het EduBloggers podium
Vanmiddag om 12 uur start Dé Conferentie in Den Bosch. Aan de andere kant van het land, in Heerenveen zit ik nu rond 06:45 rustig nog eens wat weblogs, programma's en tweets door te nemen. Wellicht is het voor velen vreemd, maar ik vind het heerlijk! Het enige wat ik nu hoor is het tikken van het toetsenbord, een vogeltje hier en daar en zo nu en dan een auto die meer haast lijkt te hebben dan ik op dit moment.

Dat zie ik ook vaak in de klas, leerlingen (en soms ook collega's) die dan met een behoorlijke spoed richting school zijn gekomen en dan in de klas nog van alles en nog wat moeten doen om te 'landen'. Terwijl ik al vaak 30-45 minuten voordat de eerste les begint aanwezig ben op school en daar dus totaal geen last van heb.

In alle rust opstarten. Heerlijk. 

Ik geniet er misschien nog wel extra van omdat vanaf 12:00 uur vanmiddag tot 16:00 morgenmiddag er zo'n prachtig programma is samengesteld dat je de rust misschien helemaal vergeet te pakken! 
Gelukkig heeft Willem Karssenberg iets slims gedaan en een mooi EduBloggers podium gemaakt waar je in alle rust kunt bladeren in ons boekje, tweets kunt lezen en elkaar (blogger of niet) kunt ontmoeten. 

Tot vanmiddag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten