donderdag 3 april 2014

Laat je creativiteit tot bloei komen!

Gemaakt door een deelnemer van de workshop
De eerste dag van Dé Conferentie ging in rap tempo voorbij. Het gaat helemaal snel als je zelf in ronde 1 en ronde 2 een workshop mag verzorgen! Ronde 1 mocht ik samen met Joke Arts van ROC Midden Nederland de workshop 'Lang leve de sociale media' verzorgen.  Iets wat deelnemers tot vragen opriep! Hoe kon het toch zijn dat hier een workshop stond van mijn Friesland College en haar ROC Midden Nederland? Een spontane samenwerking is eigenlijk het antwoord, ontstaan in het Innovatiehuis van het CvI! Daarna hebben Joke en ik contact gehouden via sociale media en dat heeft uiteindelijk een prachtig resultaat gekregen in Lakenvelder 33.


De workshop had ondanks wat internetproblemen een gezellige sfeer en paste helemaal in het thema waar Joke en ik voor gingen: 'een feestje'. Deelnemers zijn aan de slag gegaan na een korte introductie met verschillende sociale media tools en apps om iets creatiefs te maken en dat pakte enorm leuk uit!

Enthousiast geworden en wil je zelf ook creatief aan de slag (met je leerlingen)?
Bekijk dan deze pagina die Joke en ik hebben samengesteld met de meest leuke apps en tools die je creativiteit tot bloei laten komen! Lang leve de sociale media!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten